Picture
Det har varit lite dåligt med inlägg här på sistone men det har inte varit riktigt lika dåligt med fynd. Jag får försöka ta mig i kragen och visa mina fynd en dag. Blir nog några fynd i taget så bloggen blir lite mer levande igen.

Sommaren har äntligen anlänt till Skåne och jag har välkomnat den med en massa solning och badande med mina älskade (Maken och vovven). Då hamnar ju bloggen efter lite. Dessutom har jag påbörjat en ny resa i livet som innebär att jag nu för tiden är iväg om dagarna istället för att sitta hemma och tråka.

Bjuder på en liten bild (som vissa av er säkert redan sett bland mina bilder här på hemsidan) från hamnfestivalen i Höganäs. 

Glöm inte att titta runt på hemsidan ibland. Där har det varit lite mer aktivitet än i den ekande bloggen!


Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Clinen


    Det ska låta, lukta och kännas som det gjorde på 1950-1960-talet! 

    Clinens gamla blogg

    Arkiv

    May 2013
    July 2012
    June 2012
    May 2012

    Kategori

    All
    Allmänt
    Foto Från Förr
    Hemma Hos Clinen
    KläDer & Accesoarer
    Köket
    Loppis
    Projekt
    Samlingar